Orice sfarsit e un nou inceput

31 12 2007, 13:16

Doar cateva ore ne mai despart de un nou inceput…o noua serie de vise si sperante ce stau gata gata sa decoleze.. Se spune ca in astfel de momente e bine sa faci un bilant sa vezi ce, cum cat … insa mereu ramane ceva nefacut, nespus, dar regretele sunt prea tarzii.

Pe parcursul anului ce tocmai se incheie nu de putine ori am spus fraza „timpul le va rezolva pe toate”. Uite ca acum nu mai are nici el timp sa puna lucrurile in ordine. Paradox…timpul a ramas fara timp. Un lucru e cert.Nu timpul, ci EU sunt cel ce trebuie sa pun ordine in viata mea. Constientizez, insa sunt incapabil sa iau vre-o masura…parca sunt paralizat.

Ca veni vorba de paralizat. Un suflet ce e singur amorteste, iar un suflet amortit nu poate oglindi nimic. De ce am sufletul paralizat? Nu pot gasi un raspuns pertinet acum.

Au trecut 10 min si abia am reusit sa zmangalesc ceva pe aceasta pagina virtuala…Ei, cum scrisul nu a omorat pe nimeni, poate nu va incepe tocmai cu mine.Prin urmare voi reveni.

2 gânduri despre „Orice sfarsit e un nou inceput

  1. sper ca te-ai dezmortit…si mai important ca ai gasit raspunsul…desi timpul a fost cam scurt 😛

Lasă un comentariu