inzapezit…

plimbandu-ma pe netul asta, am descoperit lucruri spuse frumos, dar de cele mai multe ori ramase la stadiul de vorbe….
aici
ce aiurea, am ramas inzapezit 😦 nici pe net nu mai poti circula in voie…cum sa dea eroare la mijlocul postului…hai ca am reusit sa ies 😉

da, faza e ca pe netul asta atat de magnific si pe care te poti plimba in voie..eu ma limitez la cateva stradute..desi de la scoala mi se tot spune sa merg pe bulevardul X, Y, Z…mi s-a spus sa imi creez propiul bulevard…poate inca nu sunt pregatit pt el…si am mai auzit o vorba: cel ce nu are tel mobil si adresa de mail pur si simplu nu exista in sec XXI…suna aiurea dar e pur adevarat…nimeni nu te angajeaza daca te duci si le lasi un cv in care nu ai decat adresa de corespondenta fara un nr de tel sau o adresa de mail….

ps: stelar, iti platesc drepturile de autor pt bulevard cand ne vedem…dau o bere 😛

Lasă un răspuns

