straniu…

oriunde as merge, ma simt nedorit…oare sa nu mai fie loc so pt mine pe pamantul asta??? un loc in care sa nu tipe nimeni la mine ca is acolo?

sunt tot mai agitat si ma gandesc tot mai serios la acel plan de rezerva…ma tot amagesc ca e din cauza sesiunii, dar nu sunt sigur ca asta e raspunsul…cica nicaieri nu-i ca acasa…da acum cred ca nici acasa nu mai e acasa…(m-am certat cu ai mei …la tel..dar tot e aiurea sa merg acolo acum…) iar aici in bucuresti…ei bine, cum am mai spuso, inconjurat de cca 2 mil loc si totusi singur… toti zic ca eu as fi de vina…dar cred ca e putin cam mult sa poarte unul singur toata vina…in caz ca nu stiati..nu va mantuiti de ma incarcati pe mine cu pacate…dar nah…

da, stiu, am promis sa ma schimb in bine, sa ma bucur de toate cele care mi se intampla…insa am nevoie de o mica perioada de liniste…sa imi pot pune si eu ordine in ganduri…

Lasă un răspuns

