indubitabil

un LE de inceput asha…

De ce nu mai vrei sa crezi ?
De ce te faci ca nu ma vezi ?
De ce oare m-ai mintit ?
Nu mai vrei sa fii cu mine
Crezi ca e mai bine, nu te tine.

Sunt nopti in care simt ca vrei
Sa te ascunzi de ochii mei
E atat de greu sa te iubesc
Cand doar prin lacrimi te gasesc

nu stiu ce s-a intamplat cu mine…

Dar n-am si eu regina mea si doare
Ca nu stiu drumul pana la ea si-mi pare
Ca ma asteapta undeva
Si locu-i gol in dreapta mea.

dar ma fac eu mare…aham 😦

2 gânduri despre “indubitabil

Lasă un răspuns

