iashii

back from Iashii…eu ashi mai fi stat…dar nu s-a mai putut…oricum a fost zenial :X  eu m-am simtit super bine si desi am inghetat ca niciodata, as mai vrea ;;)

brindu, cu toata rautatea si ironia ei nu a reusit sa ma bata :X…i-am zis ca nu va avea cum sa faca acest lucru ;))=> poop draga :*

ai lui brindu (suri, parintii, verisoara) super primitori, placut impresionat, as mai face o vizita in iasi pt ei, daca nu pt rautatea aia :))

moni…a facut cunostinta cu mine face 2 face….a vazut cum e  un inger inainte de a ajunge in rai 😛 -> merg la gratar in mai :X

emi :X super de gask ca de obicei, panarama cat cuprinde, si muulta vorbarie (brindu stie =)) )

iony mi se pare ca o cunosc de o vesnicie 😀 oare sa ne fi intalnit intr-o alta viatza 😕 are un baiat dragutz foc ;;)

Alinu :X…misterele vietii ;;) :*

nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul cand esti intre prieteni…

ah..am uitat piesa de rezistenta din schita…iashiiul =)) plin de ‘cashcarabete’ (oare am scris bine :-/) si statui, muzee si cu un crivat de iti ingheta si sangele in vene

excluzand jumatatea de zi pe care o faci pe drum, mai vreau la iashii…:X:X:X

9 gânduri despre “iashii

  1. ezista si metrou pentru tine ;)) plus avion cu motor ia-ma si pe mine zbor :)) si nu mai minti…ti-ai incasat-o la greu…ai scapat de moni…dar va veni si revansa ei…stiu eu sigur ;))

  2. Eu zic ca trebuie sa te uiti mai bine la oamenii din jurul tau…care au avut in gand doar sa te faca sa te simti bine…
    Nu s-a simtit nimeni prost…si daca s-a simtit inseamna ca e! 😐

  3. au reusit sa ma faca sa ma simt bine..cred ca am avut parte de cea mai frumoasa petrecere surpriza de pana acum :X va multumesc din suflet :*

  4. e si normal sa fie asa
    e o surpriza multiculturala… ;))
    asa ca eu cred ca trebuie sa revizuiesti postul ;))

  5. revizuit la cererea publicului 😛 :* a fanilor, ma scuzati dar nu dau autografe =))
    pt contact vorbiti cu impresarul ;;)

  6. Bine ca nu ai scris la cererea fanilor ;))
    E bine sa fie pe bune ce ai scris ca eu te astept cu biciul la Brasov 😀

  7. Da…ma bucur ca ti-a placut intalnirea din Moldova..multi s-au ferit de ea…noi, moldovenii care am putut sa ajungem, nu (pentru ca au mai fost din zona care n-au putut ajunge)…si locatia, mi-a parut „dementiala” si mie=))))…va susprinde?;))
    Mai vreau…8->..si panarama n-am fost numai eu…pune mah poze, dovadaaaaaaaaa…una mai mare ca alta, (de panarame ziceam:”> )
    Oricand cu drag si placere in zona statuilor=)))

Lasă un răspuns

