ehehe..nu am mai scris de mult … 😛

s-au intamplat atatea…am incheiat anumite capitole in viata mea, am deschis altele…am mai invatat de la „cei mai mari” a trata unele subiecte…

ca idee, cu dragostea nu te joci caci daca tuh nu te arzi…poate cel de langa tine da…deci daca tot dai sperante, macar nu le da in van (daca cumva o sa te ranesc sa sti ca nu asta intentionez, daca o sa ma ranesti tuh…stiu ca nu asta intentionezi…eu zic sa incercam totusi caci poate iese ceva frumos, mai bine sa iti para rau pt ceva ce ai facut…dar mai nou ma ghidez dupa alt „motto” <<nimeni nu merita sa plangi pt el/ea, iar cel ce merita nu te va face sa plangi>> – luv u)

ultima ora: a venit emi la capitala 🙂 si se anunta o zi superba

am primit si eu melodia lui puya cu laura si keo – viata noua e interesanta…va las sa o ascultati si voi 😛

sper sa scriu mai des…pe viitor…brb

3 gânduri despre “

  1. Si mie imi place Gabriel Garcia Marquez ;))
    Si asa…ai invatat de la cei mari… :))))) So misterious…

  2. Eu mi-s Emi…am fost la capitala, cum a fost? ;))
    Mie mik-a placut…mai ales ca s-a extins intalnirea spre Ploiesti…sper pe viitor sa fie si prin alte parti, imi dau interesul…promit:x

  3. ce prin alte parti man? :)) stai acasa , sau macar lasa-ne cheile ca putem incepe si fara tine =)) mancare si bautura sa fie ca apoi ne descurcam 😛

Lasă un răspuns

