fara tine

incep sa cred ca eu nu pot avea o viata normala…poate e genetic, poate nu…dar cad cam des in depresii….si nu stiu cum am harul de a-miindeparta pe cei apropiati…cand totul merge bine, dau cu bata-n balta…fuck…ma apuca dracii cand vad ca nu reusesc sa…ma tin in limitele decentei…si a bunei cuviinte…nu sunt vorbe mari, nu sunt vise …in Ro poti fi decent si bine crescut fara sa fie ceva iesit din comun…nu e nik sarit din comun sa fi civilizat…dar de la o zi la alta imi tot vine sa imi iau campii

cand credeam ca am gasit persoana care sa ma linisteasca…am in eput sa ii creez indoieli…cine ma va crede si pe mine ca pot tine cu adevarat la ea…ca pot iubi…nu stiu cum sa arat acest lucru…nu toti sunt nascuti cu acest dar…de a sti sa il faca pe cel de langa sa se simta iubit…sa iau luna de pe cer nu pot…

o sa se termine prost ca asta nu-i un film 😦

5 gânduri despre “fara tine

  1. doua batai mai :* daca vrei, poti…ai sa vezi…in timp…gandeste de doua ori inainte sa vorbesti, ca de aia ne-a dat Dumnezeu doua urechi si o singura gura… ;))si argumenteazati opiniile…nu conteaza daca ce spui e adevarat sau fals, corect sau gresit…atata timp cat arati ca stii ce vorbesti…sper ca m-ai inteles 😀

  2. Acum mai stii ce-ai scris?…daca DA, te cred…poate ai depasit momentul…sper!…puuuuuuup si salutaaaare!!!

Lasă un răspuns

