primavara

mda, a venit si primavara…

nush ce e,poate e astenia, poate alergia la polen, la praf, la soare…poate e o simpla raceala.ce bine ar fi daca aspirina mi-ar insanatosi gandirea…ahm…

parca as fi intr-un sens giratoriu din care nu pot iesi, da’ ma fac eu mare

si ca sa nu fiu pesimist intru totul..sau pt a continua in linia postului..nu stiu sigur cum pica..dar ascultati si voi ceva frumos 🙂

11 gânduri despre “primavara

  1. vezi tuh, nu e vorba ca ce nu am…ci ce am..am o raceala nenorocita care nu stiu de ce si de unde am capatato 😦

  2. Punct.Reminder.Punct.Farmacie.Punct.Leacuri.Punct.Te faci bine.Punct.Te mananc cu fulgi cu tot daca maine aud ca nu ai facut nimic ca sa iti treaca.Punct. Sunt obosita.Punct.Pup.Punct.

  3. Ahhh…la suflet m-ai atins dupa bidonul asta de vin…haoleuuu…ma duc dupa altul, la suflet a ajuns, dau repeat..
    Andrei?…mai am eu „dintr-astia” de-ti tai venele la beutura…vrei? ;;)

  4. vreau beutura, normal :)) numai sa mai opresti ca daca la iasi m-ai trimis la somn sa o vrajesti pe margareta, aici nu mai scapi asa usor de mine :))=))

Lasă un răspuns

