influente

testat pe propia persoana, muzica poate influenta stilul de viatza, personalitatea, nu numai stariel de spirit dintr-un anumit moment.

nu stiu daca e bine sau nu, dar in cea mai mare parte a timpului ascult parazitii/ombladon…faza e ca am cam scapat de bitza, care era mult prea depresiv…

nu stiu cum sa ma departez de acest stil de muzica si ce anume sa pun in loc…rockul ar fi o solutie…dar nu stiu…inainte ma linistea rock ul, acum nu prea mai vreau sa ma linisteasca careva…ma rog…

o alta varianta ar fi ceva latino…nu stiu, am reusit sa prind cativa pasi de dans pe latino si am inceput sa o indragesc (in anumite momente);

apoi muzica populara…e bine sa o ascult…dar nu poate fi ceva ce sa asculti mereu…o ascult caci imi aduce aminte de copilarie (oarecum).

am uitat de muzica…cum sa ii spun…clasica…asta e denumirea ei…merge, nu zic nu, dar nici asta nu e muzica pentru orice moment al zilei, sau e dar inca nu mi s-a inradacinat mie asta in…

apoi, m-am pierdut in propiile ganduri…[i’m lost! take me home]

4 gânduri despre “influente

  1. Vezi si eu cand iti spuneam…tu nu…batman batman 😛
    Parazitii sunt prea agresivi pentru mine…muzica latino e pentru dansat…rockul e pentru alte stari…
    Ce sa zic…asta e o etapa…adica ale tineretii valuri…O sa te faci mare si nu o sa te mai influenteze muzica atat de mult.

  2. De ce trebuie sa va canalizati pe un singur gen de muzica? Toate genurile sunt bune, ascultate in cantitati moderate
    eu cred ca asta e reteta perfecta

  3. =)) ok…deci acum ne mutam de ici colea…da’mi place :*

    Andrei…eu sunt o ciudata…pot sa am chef intr-o ora sa ascult Edvin Marton-Rio Carneval (ti-o recomand), apoi Linkin’ Park, Madonna, sa revin la o muzica a anilor ’70-’80 si apoi un pop-dance romanesc …ce l-am auzit dimineata la radio ;)) voi fi fiind eu fan impatimit Westlife/Ronan Keating dar sunt perioade in care nu ii ascult cu zilele…timp in care ma delectez cu altii….sincer…ti-as da eu niste melodii faine …dar e greu fara mess…mai ai putintica rabdare :*

  4. Man?…baga ce-ti place, ce te face sa te simti bine..ce -ti da pacea interioara…ce te face sa-ti aduci aminte de prieteni, de familie…de tot ce vrei…nu asculta in stanga si-n dreapta…fa-ti propriul tau playlist…si baga frate…stiai ca sunt alaturi de tine?..aim hiar cand vrea muschiul tau!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

