…nu (te) mai vreau…

nu vor cuvintele sa vina…incerc sa scot si eu cateva suente, sa le leg si sa formeze daca nu o propozitie macar cuvinte…dar tot ce reusesc e sa obtin sunete salbatice, fara noima….nu pot gandi cu creierul, nu pot gandi cu inima…sa fie asta un complex?poate, nu stiu…

mi s-a pus intrebarea „ce vrei tu?ce anume ceri vietii?” si cand a fost sa raspund m-am blocat….limba s-a umflat si parca nu vroia sub nici un chip sa mai articuleze cuvintele… oare mie de ce mi-e teama cu adevarat…sa nu fiu singur sau sa nu pot comunica nici cu mine insumi…

am zis „ok, nu am reusit sa raspund intrebarilor puse..dar macar eului meu sa ii zic ceva…” , atunci nici eul nu a mai reusit sa perceapa altceva decat sunete stridente si vulgare … incep sa cred ca am o problema de comunicare…copii cand sunt mici descopera hartia si creionul si incep a se exprima liberi…apoi descopera culorile…la foarte scurt timp…si se vor exprima in culori…oare la 22 de ani ce mai poti descoperi ca sa te poti face inteles?

devine frustranta situatia…si incep sa nu ma mai vreau….eul meu propriu sa nu ma mai vrea… si apare intrebarea mea „daca nici propiul eu nu ma mai vrea…atunci cine?”

2 gânduri despre “…nu (te) mai vreau…

  1. Nu e simplu…nimic nu e simplu…acceptul de sine e cel mai greu lucru…trebuie doar sa crezi in tine.

  2. Heeei, ce-s cu intrebarile astea? toti avem momente in care am vrea sa obtin raspunsuri si nu le primim, inclusiv de la noi…sau ma rog, nu cele pe care le asteptam…si cuma zis si Moni nu e simplu, dar trebuie sa perseveram si raspunsurile vor aparea…

Lasă un răspuns

