oportunitati

in viata ai ocazii peste ocazii si fiind fraged in bataia vantului multe le ratam…

cam asa am patit, si nu odata…

am avut ocazia de a lucra cu oameni minunati, insa in mare parte am dat gres…

inca mai pot remedia…

de ce am dat gres?…poate pt ca cei care trebuiau sa ma sustina nu au facut-o, nu au urmarit decat cum sa omoare speranta in mine…

poate doar mi-a fost mie prea frica de ce mi se oferea…

voi cum reusiti sa vedeti cand apare cate o oportunitate si mai ales cum profitati de ea…bun a-ti vazut sansa voastra, a-ti inceput sa mergeti pe acel drum…a-ti ajuns undeva s-au v-ati oprit din drum de frica sa nu gasiti prea bine sau prea rau?

Un gând despre “oportunitati

  1. in general cand ni se ofera o oportunitate stam si o intoarcem pe toate partile sa vedem daca nu cumva e cusuta cu ata alba si de abia apoi ne gendim ce efect are asupra vietii noastre. cei care trec de prima faza, cea de analist, de obicei totul merge bine pt ca stiu ca o oportunitate buna nu ti se ofera in fiecare zi. asa ca profita si muncesc sa pastreze ceea ce au.

Lasă un răspuns

