vreme trece, vreme vine,

suna a versuri de Eminescu dar…

a trecut intalnirea cu iubi, va venii cu siguranta o alta…

am trecut de jumatatea anului si nici nu am realizat cand a trecut timpul…s-au intamplat atatea….dar pe general sunt mai calm decat inainte (uneori 😆 ) si parca nu mai am gandire emo 😯 eram emo in gandire fara a stii cu ce se mananca acest curent…bine ca am revenit 😛

ahm…..melodia de azi….

4 gânduri despre “vreme trece, vreme vine,

  1. a ai desoperit colturile din casa :))
    vz ce faci cu profa’ si cu examenul de vineri ca daca nu o sa vezi ce gandire o sa am eu ;))

  2. Andreeeeeeeeeeeeeeei….mama, tu iar te simti nebagat in seama? ma omori cu posturile astea expeditive si care doar ma pun pe ganduri :-w deci o chelfaneala tot o sa iti iei, cu Margareta de fata si tot o iei :X ca nu am impresioneaza discursurile astea negativiste…chit ca te-ai chinuit tu sa le dai o nota mai altfel…uff…copchil nebatut la timp :-w

  3. ^ ti se pare…nimeni nu traieste in puf (nici cei care par), nu te mai razgaia si poarta-te matur :-w

Lasă un răspuns

