leapsa

de la kittutza citire 😀

1st desktopul meu                                                                                      
e o imagine mai veche…mi-a fost lene sa incarc una mai recenta, plus ca sunt pe calcul surioarelor, deci nu m-as fi incadrat in tema… 😛

.
2nd cinci lucruri care imi plac

  1. gustul sarat-amarui al marii
  2. aerul de munte
  3. zapada
  4. vanilia
  5. sa ma alinte iubi meu

3rd cinci lucruri care nu imi plac

  1. goangele
  2. sa imi fie rau dupa betie
  3. sa tipe lumea la mine
  4. sa piarda Rapidul
  5. sa fiu cantitate neglijabila

merge catre cei care doresc…

3 gânduri despre “leapsa

  1. da’ ce treaba ai tu cu rapidu’, daca nu-s prea indiscreta? :))

    ca sa nu -ti mai fie rau dupa betie exista o solutie foaaarte buna : nu mai bea 😉

    la a treia e cam dificil…tre’ sa fii si tu mai ascultator ;))

Lasă un răspuns

