leapsa

leapsa primita de la iubi meu si de la ade si de la…cine a mai trimis…acum linkuri… ce obsesie am…

pai sa vedem: m-ati pus pe mine sa ma „caracterizez” … hey, sunt „pesti” deci accept totul fara a-mi crea obsesii…nush, poate hiphop ul sau…ahm…glumele proaste?

sau poate lenevia, alintarea…dar nu stiu daca ce am enumerat poate fi trecut egal cu obsesie 😀

acum o alta leapsa…cu dulciuri: ce anume imi place sa pap dulce 😛 tooot ce e dulce 😛 sa aibe muult zahar si imi place 😀 de la prajituri la cioco, torturi, rulade, salate de fructe, de toate 😆

ah..si o dammai departe 😀 toata lumea poate prelua 😉

Un gând despre “leapsa

Lasă un răspuns

