scriu scriu scriu

trec printr-o stare ciudata….am emotii, sunt agitat/nervos si ma tot repet…si trebuie sa si rostesc ceea ce fac sa nu uit…ma pierd repede in peisaj..macar de ar fi unul mai acatari

citesc bloguri, incerc sa raspund…fac leapsa…ascult muzica (o urasc pe sister ca mi-a schimbat playlistul)

nu merge netul, lucru care ma seaca

nu inteleg..ce trebuie sa fac ca sa fie totul bine?…sunt oare obsedat de perdfectiune?eu?niciodata

vreau ceai verde cu lamaie..si o sa il beau pe al lui suri meu ca sa imi treaca pofta

si vreau un cd cu xp ca sa instalez pe calcu meu…si vreau muzica mea (suie suie suie)

cineva mi-a amintit de copilarie..oare unde am citit paine umeda cu zahar….. gasit la sufletzel pierdut
si acum mai vreau sa manac zmeura si sa alerg pe dealuri pe la buni si…rrr a lasat suri usa deschisa si intra racoarea…ma trezeste din amintire
nu ma mai joc…sunt un copil mare…imi iau jucariile si plec.

2 gânduri despre “scriu scriu scriu

Lasă un răspuns

