de la altii adunate

noroc ca mai ma plimb prin blogroll si mai comentez pe ici pe colo ca sa imi gasesc inspiratia necesara unui nou post 😀

<< ce sa zic…intalnesc in „job ul” meu exprimari de „cocalari” (imi cer scuze daca cei ce se simt in aceasta porecla se simt jigniti) si nu imi pica bine sa stau sa le corectez…de multe ori nici nu reusesc sa inteleg ce vor sa exprime…atatia j si k si y intr-un singur cuvant incat raman blocat >>

acum beau un ceai NRG cu extract de ceai negru si extract de guarana , cu gust de lamaie si cofeina cat cuprinde ca sa rezist asalturilor de „dedicatii”

am vazut ca sunt taggat in mai multe jocuri de leapsa dar cum imi aduc calculatorul si il fac sa functioneze cum o sa le onorez 🙂

pana atunci urati-mi „serviciu usor” 😛

3 gânduri despre “de la altii adunate

  1. multumesc de corectie Ade 🙂
    toata lumea sa aibe zile cat mai frumoase la munca, adica ceea ce faci sa faci din placere 😀

Lasă un răspuns

