la drum

Sambata dimineata ora 8 termin si eu programul si ca un om „de casa” ce sunt zic sa plec la prietena. Zis si facut.

Am luat metroul de la Muncii si merg, in picioare pentru a fi sigur ca nu adorm, pana la Gara de Nord. Ca niciodata ajung la 8 35 in gara, bineinteles ca rapidul de 830 nu l-am prins, prin urmare nu imi ramane de facut decat sa astept cuminte acceleratul de la 9 42. Merg la casa de bilete si ma asez la rand. Fiind sambata dimineata nu mergeau decat 4 case.Oricum nu ma grabeam. Cred ca a fost bine dispusa casiera, caci a vorbit frumos. Deci se poate.

Primesc loc undeva in vagonul 7. Gareaza trenul, gasesc vagonul cu pricina si ce sa vezi…un amarat vagon de acum ‘spe mii de ani…sincer, am mers cu personale care aratau mai bine…

Ajung in Brasov si iubi muncitor aflat in inchidere de luna ma ia la ea la serviciu. Dupa toata noaptea in fata calculatorului, apoi mers pe trenul cfr sa ajung iar in birou…am picat pe unde am apucat si somn de voie…

Acum doar ce m-am trezit si incerc sa imi intind oasele si ma pregatesc sa dorm totusi intr-un pat ca oamenii botezati 😀

2 gânduri despre “la drum

Lasă un răspuns

