asa ceva…

am realizat ca exprimarea mea nu este una dintre cele mai literare, nu exceleaza in figuri de stil, nu are suficiente epitete si nici foarte multa culoare, insa cred ca pot transmite ceea ce am de spus si folosind cuvinte simple, in propozitii si mai simple.

Stiu ca imi place sa fiu alintat de iubi meu si ca imi e dor sa fie langa mine….(ca sa fiu mai exact, la telefon cand vorbim ma cearta…asa macar dupa cearta ma mai si alinta 😛 )

de scris pe blog, nu prea gasesc ce anume, insa incerc sa am la cateva zile un post pentru a tine pagina cat de cat la curent.

nu stiu videoclipuri traznite, nu am poze mirifiante si nici intamplari iesite din comun.

sunt cat se poate de comun (scoala, casa, job uneori, net, MG, travian, plurk)

Lasă un răspuns

