de toamna II

a venit toamna si pe strada mea…atat la propiu, cat si la figurat…

la propiu, caci resimt din plin frigul diminetilor brumate

la figurat, sufletul imi este precum toamna din poeziile lui G. Bacovia, plin de nevroza, tristete si frunze moarte…

nu mi-a trebuit foarte multa minte sa imi supar puiul, si sa intre intr-o stare incomprehensibila…imi pare rau, pui!

Amurg violet

Amurg de toamnă violet …
Doi plopi, în fund, apar în siluete
– Apostoli în odăjdii violete –
Orasul e tot violet.

Amurg de toamnă violet …
Pe drum e-o lume lenesă, cochetă;
Multimea toată pare violetă,
Orasul tot e violet.

Amurg de toamnă violet …
Din turn, pe câmp, văd voievozi cu plete;
Străbunii trec în pâlcuri violete,
Orasul tot e violet.

ps: il postez fara poze, caci de la munca nu pot uploada poze, urmad sa le adaug de acasa

Un gând despre “de toamna II

Lasă un răspuns

