simtaminte si idei

Toata noaptea la munca, cu 2 sticle de pepsi la mine (le-am luat pentru ca dadeau si pahar la ele 😀 ) si incep sa simt cum bautura asta imi provoaca…dureri / arsuri la stomac…

stiu, stiu, eu care sunt cu Herbalife in fapta sa trec asa subit pe asemenea bauturi suprasaturate de zahar si multe chimicale, dar paharul ala albastru…mmmm, pur si simplu nu il puteam lasa pe raft.

odata m-am gandit ca as putea sa ma ocup de Herbalife pe internet…adica sa imi fac un site cu oferte/produse & stuff si eventual comanda online si asa sa mearga afacerea…dar la cata lene am sa fac site ul….

ce greutati am intampinat in creearea acestui site: dupa ce eventual va fi creat…ce nume o sa ii dau domeniului (intentionez sa achizitionez un domeniu.ro), cum il inscriu pentru trafic si cum fac totusi sa ii creasca traficul?
si mai important decat toate…cine m-ar putea ajuta…oricum (sfaturi/idei/sustinere)

da, probabil ar trebuii sa reiau cursurile despre nutritie &co.

Un gând despre “simtaminte si idei

  1. Pingback: De pe blogosfera adunate… « Frecventaţi bazaruri sentimentale…?

Lasă un răspuns

