vine, vine primavara

cat de curand vine si calendaristic iarna
seria mosilor e deschisa de Mos Andrei, insa cum e la inceput, nu veti primii decat de baut de la cei ce poarta numele
urmeaza Mos Nicolaie 6 Dec
Mos Craciun toata luna Dec
si mos Gerila inchide si luna si anul si ce mai vreti…
eu scriu destul de rar, dar incerc sa imi tin favoritii din blogroll sub observatie 🙂
ma intorc la munca

ps dupa iarna vine primavara caci doar se stie ca iarna nu-i ca…altcineva 😛

2 gânduri despre “vine, vine primavara

  1. la multi ani pentru ziua de ieri… m-am tinut toata ziua ieri sa iti zic dar m-am luat cu treaba si am uitat…..
    toate cele bune si cel mai important sa te bucuri de clipele petrecute alaturi de cei dragi pentru ca eu stiu acum ca uneori chiar poate fi prea tarziu…

Lasă un răspuns

