vreme caineasca

o burnita si un vant afara…ca se spune ca nici un caine nu l-ai trimite pe o astfel de vreme…vreme de stat in casa si facut copii/numarat bani
eu stau la birou si …nu mai conteaza, sunt la munca.
relativ singur, caci mai am un coleg in biroul alaturat, deci imi pot permite sa ma assez „turceste” pe scaun si sa scriu repede un post.

astept cu nerabdare sa ma surprinda puiul meu si sa vina la mine, insa stiu ca si pt ea e obositor…

o dorinta care as vrea sa mi se indeplineasca e ca de sarbatori sa pot lucra de acasa, sa fiu alaturi de cea draga mie.
ma reitorc la munca
zi frumoasa la caldurica, nu afara ca acolo nu prea ai cum

Un gând despre “vreme caineasca

Lasă un răspuns

