la anu şi la mulţi ani

leapsa luată de la iubi -> ce îmi doresc pentru 2009…
să intru la master (ceea ce implică şi luarea licenţei cu o nota acceptabilă) ;
să iau permisul şi probabil şi ceva care să mă ajute să il folosesc (aş fi zis masină, dar daciei nu-i poti zice masină)
ce ar mai fi…
ah, cică job in domeniu…dar nu vorbeam despre dorinţele pe care i le cerem peştişorului de aur…
să fiu cât mai mult alături de iubi meu, să o iubesc şi să mă iubească

dar voi?

2 gânduri despre “la anu şi la mulţi ani

  1. eu imi doresc tarie… taria sa pot merge mai departe si sa trec peste tot ce mi s-a intamplat. Imi doresc sa ma pot concentra asupa examenelor in ciuda gandurilor si durerilor din suflet… Imi doresc sa treaca timpul mai repede…

  2. pff.. sa ma hotarasc unde vreau totusi sa merg la faculta, sa iau bacu` cu o nota mare, mai ales la mate, sa-mi gasesc the one-ul :)), sa fiu la fel de inconjurata de prieteni si chiar sa le mai creasca numarul..aaa.. mai multe 😛

    Sa ti se implineasca toate dorintele! La multi ani!

Lasă un răspuns

