leapşa

am găsit o leapşa cu poze…nu mă intrebaţi unde, că am vazut-o la mai mulţi…

să incepem, ceva cu poza 4 din nu ştiu ce 4 de 4 ori 4 egal şaişpe’

Piteşti, Casa Armatei – centru, 2008

sa si tăguiesc patru persoane…1, 2, 3, 4.

Altă leapşa

1. Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

nu am ceva anume care să mă facă să şi plătesc pentru acel lucru

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Probabil aş râde muult….5 ani…cât de optimist… :))

3. Dacă ai caştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

I-aş lăsa moştenire, că doar în 5 ani mă sting…

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

la 10 ani de la moarte prietenii nu l-au uitat….

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

în sfârşit taci…

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

de rupi din codru o rămurea, ce-i pasă codrului de ea? ce-i pasă unei lumi întregi de moartea mea?

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

tătic, soldat, poliţist…doamne ce îmi mai plăcea să fiu tătic…să vin mereu cu bobo acasă….

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

aş merge pe sârmă peste cea mai înfiorătoare prăpastie

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

uitaţi, în poza asta este bunicul vostru…priviţi-l bine, căci doar poza a mai rămas de el

10 . Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

r:-eşti mulţumit de ce ai făcut/nu ai făcut?

e:-normal că sunt mulţumit, desigur se putea şi mai bine…dar mai bine puşin şi bun decât mult şi inutil

r:-cum crezi că vor suporta pierdera ta ?

e:-cu stoicism.toţi plecăm, deci nu fac ceva ieşit din comun

r:-o să ajungi in Rai?

e:- spre asta tânjeşte toată lumea, însă nu tuturor le e dat aşa ceva.

Un gând despre “leapşa

Lasă un răspuns

