tot leapşa

de data asta luată de la Alle şi care sună cam aşa: Fă („make” nicicum acel apelativ 🙂 ) un top cu 3 melodii pe care le-ai ascultat cel mai mult în ultima săptămână.
Pune câte o imagine cu fiecare cântăreţ dintre cei 3 la tine pe blog.
Spune ce, de ce, de când îţi place fiecare.
Dă leapşa mai departe.

1. FLORIN CHILIAN – Ce caut eu în viaţa mea
2. Paraziţii -Ca fuga pe gheaţă
3. Paraziţii – Din inima străzii

de ce? pentru că uneori mă întreb ce caut eu în viaţa mea, iar Paraziţii pentru că îi ascult cu plăcere, fiindcă m-am săturat de cocalari şi pitzi şi de toată prostia din jur…
şi leapşa pleacă mai departe…

am ajuns pe la Andra şi am văzut acolo ce înseamnă o leapşa ca la carte, dacă pot să zic aşa…
cică lucrurile care nu îmi plac…păi dacă scad din totalitatea lucrurilor pe cele care îmi plac rămân cele care nu îmi plac şi cele care îmi sunt indiferente…şi cică din astea toate să aleg eu 73 (şaptezeci şi trei) şi să le înşir.
vă zic doar că eu nu sunt persoana potrivită pentru aşa ceva 🙂 pentru că NU îmi plac lucrurile care durează, durează (ca în reclama cu termopane) …

2 gânduri despre “tot leapşa

  1. Mi-a placut asta cu „o leapsa ca la carte”. Sa inteleg ca iti plac lepsele? E bine de stiut, data viitoare trimit una si catre tine! 😛

  2. păi din lipsă de ocupaţie şi inspiraţie mai fac câte o leapşa…dacă mă pricep căci la aceea cu 73 de chestii…nu a fost pe măsura puterilor mele 😀

Lasă un răspuns

