despre mine

leapsa luata de la Ade
Sînt adormit, şucărit, sunt cum vreau eu
Aş vrea să termin facultatea odată…
Păstrez mai tot…cam greu cu prietenii
Mi-aş fi dorit să iau permisul până la ora asta.
Nu îmi place când nu am dreptate.
Mă tem de singuratate şi de a te trezi din moarte clinică, îngropat.
Aud din 1986.
Îmi pare rău ,iartă-mă, uite îmi cer iertare, jur că nu se mai întâmplă până data viitoare…
Îmi plac alintările, primăvara şi iarna, cadourile de la moşul, redds.
Nu reuşesc să îmi pun ordine în gânduri. )
Dansez ocazional căci sunt greoi în miscări.
Cînt .Da, însă nu foarte bine 😛
Niciodată. Poate odată. Altădată.
Rar
Plîng cînd şi când.
Nu sînt întotdeauna indiferent. Am şi momente de nervozitate.
Nu îmi place de mine pentru că …ba îmi place de mine :X
Sînt confuz mai mereu.
Am nevoie de oameni în jurul meu.
Ar trebui să-mi bag #%*& în generaţia McDonald’s.

luaţi-o şi voi, e interesantă 🙂

4 gânduri despre “despre mine

  1. Pingback: Io mi-s… « Frecventaţi bazaruri sentimentale…?

  2. faina leapsha.
    pupici si sa fi fericit alaturi de moni , sa aveti o Valentine’s day asa cum va doriti!

  3. Multam frumos myry si ma bucur ca ai dat semne de viata.
    sa ai si tu un Valentin asa cum ti-l doresti !

  4. popppp, din multeeeeeeeeeeee motive nu prea am avut timp de nimic , abia acum incep sa imi revin la normal..popppppppppppppppp jmare si unu pt moni!

Lasă un răspuns

