sunt doar un visător

nu, nu este vorba de melodia lui Laurenţiu Duţă, ci despre faptul că visez enorm.
visez că termin facultatea, că voi fi şi eu tătic, că o să fie bine şi că o să trec cu bine peste pierderea părinţilor, deşi mă îngrozeşte gândul ăsta, ştiu că se va întâmpla cândva, cât mai târziu, sper!
mi-am dorit să iubesc şi să fiu iubit. s-a întâmplat asta.mulţumesc Margareto!
înainte de asta imi doream să intru la facultate, lucru care cum bine puteţi observa, s-a întâmplat.
sunt voci care spun că nu e bine să fii visător, ci bine ancorat în realitate, pragmatic şi eficient, realist. eu acum nu ştiu cum este bine, însă eu sunt aşa cum am fost înzestrat la naştere…
nu prea sunt consecvent, nu le poţi avea pe toate, însă lumea creată de mine este…a mea.
l.e.: vreau un aparat foto să mă apuc de fotografie…cât o să mă ţină şi „pasiunea” asta 😀

4 gânduri despre “sunt doar un visător

  1. cu cea mai mare placere, insa tre sa astept sa imi iau si aparat :d si nu stiu exact cum sta treaba…chestia e pe categorii? 😀

Lasă un răspuns

