Dorinţa mea este să salvăm Rapidul

Fostul patron din Giulesti, George Copos, si-a stabilit ca principal obiectiv pe anul 2009 salvarea clubului Rapid Bucuresti.

„Cand am deschis sampania la miezul noptii am strigat ‘Rapid’ pentru ca sunt foarte multi oameni care iubesc Rapidul si Rapidul este o mare problema unde nu gasesc acum solutie. In ultimii 16 ani s-a batut in fiecare an la campionat, la cupa si a jucat in Europa. Dorinta mea este sa salvam Rapidul in acest moment extrem de delicat in care este.

Ma doare, sufar si imi doresc foarte mult sa gasim o solutie buna pentru Rapid pentru ca Rapid nu este o societate care poate sa intre in faliment, asa cum in 2009 vor intra zeci de mii de societati!”, a declarat George Copos.

sursa

2 gânduri despre “Dorinţa mea este să salvăm Rapidul

  1. Desi niciodata nu am avut vreo afinitate pentru Rapid chiar cred ca ar trebui salvat. Avand in vedere ca sunt dinamovista si ca am urat Rapidul mai mult decat pe orice echipa, ar merita sa fie salvata.

  2. Nici o echipa nu ar trebui desfiintata din cauza orgoliilor patronilor…
    multumesc pentru solidaritate.

Lasă un răspuns

