putin ajutor

tocmai ce am inceput semestrul II, ultimul de altfel din sfera facultatii (sper din tot sufletul sa fie asa) si un bun profesor al nostru (Seful de catreda) ne-a dat de facut un „referat” despre comunicare, tehnici de comunicare, manipulare, persuasiune si alte d-astea.
eu insa sunt pe dinafara cu subiectul (ca de altfel cu toate celelalte subiecte – nepasarea si lenea crancena nu e buna) dar va rog sa ma ajutati cu un link catre alt elucrari asemanatoare, catre carti scrise de „mari” personalitati in domeniu.
nu zic ca imi este greu sa dau search pe batranul google, dar ma gandeam ca voi aveti cunostinte de mai multe decat ce imi apare in prima pagina de cautari

va multumesc anticipat, Akhe.

2 gânduri despre “putin ajutor

  1. multumesc de intentie, dar nu ma vad avand rabdarea necesara sa stau sa fac fisa de intrare la biblioteca…nu am facut-o pana acum…nu o fac pentru un amarat de referat google paste 🙂

Lasă un răspuns

