de atunci…

Bine v-am gasit, dragii mei (cititori).
de cand nu am mai postat a trecut ceva timp. am vazut ca uneori distanta poate periclita o relatie, am vazut ca un rol important il joaca comunicarea (in orice fel de relatie), am auzit vrute si nevrute, am arhivat si am petrecut un weekend splendid alaturi de iubi meu; am vazut traficul din bucuresti (aeroport baneasa – stefan cel mare) (nu, nu am fost plecat prin tarile calde, ci doar de acolo s-a format coloana de masini care intrau in Bucuresti).

ne mai auzim.

4 gânduri despre “de atunci…

  1. pai doar cunosti faptul ca femeia e un inger…noi tre sa o facem sa isi piarda aripile si mintile…

Lasă un răspuns

