ganduri rupte din sentimente prafuite


Si daca dupa tot ce ti-am spus, n-ai inteles nimic –
De fapt trebuia sa simti, nu sa-ntelegi –
Daca dupa tot ce-am facut, nu-nsemn nimic pentru tine,
[…]
Am auzit ca daca te uiti la ceas la fix,
Inseamna ca…
Si-atunci ma uit la ceas intr-una
_____________________________________________

Asa ca n-ai cum sa ma ranesti
Cineva inaintea ta a facut asta deja inaintea ta
N-ai cum sa ma ranesti
Dar ai putea, in schimb, sa…
_____________________________________________

Fulgera noaptea când ai disparut

Rataceam, nu stiam ce-i de facut

Peste vai, peste lunci ploua mereu

Si de-atunci ploua si-n sufletul meu

….cât îmi e de dor

….am sa te omor

….si-am sa ard în iad

Pentru tine
_____________________________________________

2 gânduri despre “ganduri rupte din sentimente prafuite

Lasă un răspuns

