leapsa

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
pai sunt momente in care nu stiu cati ani am…2009-1986….fara numar, fara serie.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
„Sa incerci si sa vrei sa esuezi, doar ca sa-ti spui ca ai incercat.” frumos raspunsul asta ca sa il mai schimb

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
pentru ca nu intelegem ca viata e scurta. oricum vreau sa mor tanar ca mai tarziu sa nu regret

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
nu mi se pare asta. inca mai sunt de facut si de spus

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
ca si cu ron -ul.vorba lui smile: no tengo dinero

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
modul in care privesc existenta pe aceasta planeta. nu traim sa consumam sau sa ne inmultim. avem un alt scop. inca il caut.

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
fac ceea ce..nu fac nimic. pierd vremea.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Nu. si nu ar fi o tragedie.

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Nici una, nici cealalta.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
sa faca tot ceea ce vrea chiar de da cu capu’ si sa nu regrete.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
nimic mai mult decat ceea ce sunt.

12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?
reformuleaza intrebarea. e ilogica pentru mine la ora asta.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
nu am o memorie care sa imi spuna ce an era acum 5 ani…eram oare la liceu?a, da dadeam bac.nervos eram pt ca ma secau toti sa invat pt examen.nefericit?mai degraba nepasator.

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
daca as avea o memorie buna…probabil la bunici cand bantuiam prin padure zi lumina.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
Nu. pentru ca acum nu fac nimic si cu milionul ala acelasi lucru as face, nimic.

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
ei…acum ceva timp si continui sa ma incapatanez sa merg pe acel drum desi stiu ca se infunda.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
cine sta si asculta?

18. Care e lucrul pe care ţi-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
sa iau permisul. imi e frica sa nu pic examenul.ma descurajez repede si apoi nici ca il mai iau.

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?
nu exista.

ca tot altceva nu stiu ce sa scriu pe minunatul blog. leapsa e luata de la nebuloasa si daca mai intra careva si vrea sa preia e liber sa o faca.

2 gânduri despre “leapsa

  1. Nu preiau leapsa, dar raspund aici la intrebari, daca nu e nici o problema…:
    1. nu stiu o varsta exacta, dar cu siguranta una mult mai mare decat cea reala
    2. e mai rau sa nu incerci si sa iti parau decat sa esuezi dar macar sa nu iti para rau ca ai incercat
    3. daca toata lumea ar putea sa faca in viata doar ceea ce ii place si ii face placere, cred ca nu ar mai avea nici un sens viata… totul ar fi perect, iar asa ceva nu exista
    4. niciodata nu am spus tot ce am gandit, deci daca e sa imi para vreodata rau de ceva, este ca nu am spus atunci cand trebuia, ce simt
    5. fericirea nu se masoara in bani…
    6. as vrea sa fie mai oameni…
    7. nu fac neaparat ceea ce am visat, dar fac ceea ce imi doresc acum sa fac
    8. pai cred ca nu suntem pe departe
    9. sunt preocupata sa fac lucrurile care trebuie asa cum trebuie
    10. unui copil nu ii trebuie sfaturi despre viata… viata se traieste, nu se invata de la alti
    11. cine decide ce este un geniu si ce este un prost?
    12. prefer sa pastrez amintirile pe care le am acum pentru ca tot ceea ce a fost mai frumos in viata mea s-a petrecut, altceva nu are ce sa mai fie
    13. nu prea imi aduc aminte
    14. nu am o amintire frumoasa din copilarie, ci toata copilaria mea a fost frumoasa, pentru ca a existat acea persoana speciala pentru mine care m-a iubit asa cum nu o sa o mai faca nimeni vreodata
    15. un milion de dolari? nu, nu as renunta, ci doar mi-as face viata mai buna… o casa, o masina…
    16. chiar acum sunt intr-o astfel de situatie
    17. in fiecare seara il aud
    18. nu cred ca mi-am dorit vreodata in viata un lucru atat de tare, incat sa imi ramana intiparit in minte ca o dorinta neimplinita
    19. nimeni nu poate face ce fac eu, asa cum fac eu, asa cum nici eu nu pot face ce fac alti, asa cum fac ei… fiecare e unic si aceasta unicitate isi pune amprenta in orice lucru am face…
    pup

Lasă un răspuns

