in aer

ma plimbam prin minunata lume virtuala si am gasit asta.
e ceva interesant. vorbeste de liste, si primul meu gand s-a dus la stive si cozi (poate nu au legatura unele cu altele).
termenul acesta de „lista” e des utilizat in lumea de care am pomenit ceva mai sus, dar sa nu deviem.

cum spuneam, liste de lucruri ok si nok.am vaga tentatie de a le insira pur si simplu fara sa le fac o catalogare:

-faptul ca romanu-i PROST
-ca in tara asta legile sunt ca sa nu zica „ceilalti” ca noi nu am avea „legi”
-ca singurele legi care nu se incalca sunt cele ale fizicii
-ca nu stim sa aratam ceea ce avem mai bun
-ca acordam prea multa importanta lucrurilor care nu necesita asta
-marea, muntele
-mersul cu trenul (aici cred ca fac categorie separata – tupeu)
-statul la cozi
-prajiturile
-un meci de calitate
-o dimineata dupa un somn bun
-o dimineata dupa o noapte pierduta
-zapada
-florile (margaretele desi imi place orhideea si trandafirul)
-painea prajita

din cate observ foarte putine au a face cu minunata lume a online-ului

Lasă un răspuns

