to do

ca tot am reusit sa ajung in online am dat peste o chestie citibila (a se citi „un articol care se merita lecturat”).
Parerea mea in legatura cu subiectul „to do” sau lista de activitati – o chestie inutila. Acum sunt nevoit sa subliniez „in opinia mea”. Adica pierzi timp sa iti scrii ce o sa faci si cand sa te apuci sa faci vezi ca nu mai ai timp de toate deoarece timpul l-ai petrecut planificand.
„to do” este utila, poate, pentru cei care au prea multe activitati si nu stiu intre care sa se imparta, dar cand ai doar o activitate, si aceea este jobul de pe urma caruia platesti facturi si toate cele, apoi ce mai urmeaza vezi la fata locului. mai trebuie schimbat un bec, te duci si il schimbi.
am incercat si varianta „to do” dar nu imi aduceam aminte sa ma uit pe lista si faceam tot ce imi pica in mana, ca in genul fifo.
acum imi vin in cap „neste” versuri: sunt in pana de idei/cand ma uit in ochii ei.a se nota ca nu ma uit in ochii nimanui, doar sunt in pana de idei.
punct si virgula

Lasă un răspuns

