la cafenea. pam pam

Imi e frig si sunt putin confuz.
Incercam sa atasez o poza cu calendarul meu ce infatiseaza o Honda. imi e lene sa ii fac o poza si credeam ca o gasesc mai usor pe net. fals
nici poza nu ii mai fac.
cred ca o sa imi fac un ceai.
trebuie sa ma pregatesc sa plec la munca si nu am chef de asta.
am ascultat de doua ori melodia

insa
ma intreb de ce
s-a oprit melodia, adica s-a terminat. nu stiu ce se potriveste dupa ea.

pe facebook nu gasesc nimic interesant. am vizualizat deja episoade din elementary. in ritmul asta nu o sa mai am la ce sa ma uit. nu ca as tine neaparat sa vad ceva, dar sa imi gasesc o scuza ca nu ma apropii de bucatarie.

ah, da, Milan ..desi conducea cu 2-0 si avea un om in plus pe teren a remizat.penibil.
am jucat fifa aseara.
incerc sa imi calculez timpul pe care il mai am pana plec. consum prea mult pentru prea putin. partea cea mai nasoala e ca nu ma deranjeaza lucrul asta.
astept weekendul ce vine ca e cursa de f1. ah si sunt meciuri de ucl saptamana asta.
da tre sa gasesc si un titlu postarii asteaia.of
am gasit melodia de dupa

nu stiu ce inseamna. 🙂

Lasă un răspuns

