S-au întâmplat atâtea lucruri în ultimul timp încât nici nu ştiu cu ce să încep.

NU!

Cuvintele nu se mai aşează într-o ordine logică.Multe frânturi de idei.Aşchii fără noimă căzute în hăul din capul meu.

Am tot aşteptat.Credeam că scap dar eu mă pierd tot mai mult în lumea asta nebună.

Chiar nu credeam că o să pot rămâne pozitiv.Voinţa nu mă susţine.

Mă bucur că nu am schimbat parola de la blogul ăsta.Pot abera fără limită.

ps: este ceea ce gândeam în 10 noiembrie 2011… (10:16)… dar oare ce?

Lasă un răspuns

